E-learning

Startery


UWAGA!

W związku z zaprzestaniem wsparcia wtyczki Adobe Flash Player przez jej producenta tj. firmę Adobe, z dniem 01.01.2021 nie ma technicznej możliwości odtworzenia i skorzystania z zasobów e-learningowych udostępnionych na niniejszym portalu.
Dlatego zapraszamy serdecznie do jego nowej odsłony, zamieszczonej pod adresem: 
www.szkolenia-gambit.pl.

Nowy portal zawiera na razie część oferowanych przez nas do tej pory kursów, niemniej pracujemy systematycznie nad przenoszeniem kolejnych treści do nowej lokalizacji, powiększając pulę oferowanych kursów.

Co to jest Starter?

Gambit Centrum Szkoleniowe oferuje Startery e-learningowe, przeznaczone dla początkujących użytkowników programów. Starter jest szkoleniem zrealizowanym w technologii e-learningowej, bazującym na nagraniach video sesji pracy z programem. Nagrania zawierają zrzut ekranu podczas pracy z programem, uzupełniony o komentarz słowny lektora. Do pobrania w wersji pdf udostępniana jest również broszura zawierająca kompedium wiedzy przekazanej w danym Starterze.

Dla kogo jest przeznaczony Starter?

Każdy Starter dedykowany jest osobom, które zamierzają rozpocząć pracę z programem. To krótkie szkolenie e-learningowe, w którym sekwencje video stanowią około 60 minut nagrań pracy z programem, zawiera materiał z zakresu instalacji, aktywacji i podstawowych zagadnień z obsługi danego programu. Starter może zakupić każdy, kto pragnie poznać podstawy pracy z programem. Polecamy go szczególnie osobom kopiującym wersję demo programu. Zawarty w starterze materiał pozwoli efektywnie wykorzystać okres aktywności tej wersji programu.

Jeśli po pobraniu wersji demo programu i zakupie Startera, użytkownik dokona zamówienia pełnej wersji programu, to otrzyma rabat w wysokości kosztów poniesionych na zakup Startera.

W jakiej technologii zrealizowany jest Starter?

Startery przygotowane są w przejrzystej formie, jako sekwencja slajdów programu Adobe Captivate. Większość slajdów zawiera link do uruchomienia sekwencji video demonstrującej prezentowane na slajdach funkcje programu, będącego przedmiotem Startera. Szkolenia opracowane zostały w standardzie SCORM, co osobom korzystającym ze szkoleń w tej technologii umożliwia zapoznawanie się z treścią szkolenia podczas wielu niezależnych sesji odbywających się w różnych odstępach czasu, pozwalając zawsze rozpocząć kolejną sesję od miejsca, w którym zakończona została sesja poprzednia.